8.5.14

barefoot and broken.

W ciągu tygodnia mam niewiele możliwości na szaleństwo jeśli chodzi o wybór ubioru. Na szczęście dress code w mojej pracy nie jest bardzo sztywny, mogę przemycić do niego to co lubię i nadać nawet prostemu zestawowi charakteru. Poniższa propozycja to luźna wariacja na koszulę plus sweter i spodnie w kolorze. Do tego tym razem zamiast szpilek- baleriny.
Ściskam Was ciepło,
besos,
BC
In my work office the dress code applies both to women and men, but fortunatelly for me and my 
co-workers it's not a very strict dress code. I can 'smuggle' the elements that make my outfit more sophisticated.
Today I show you my idea for how to mix white shirt with sweater and pants in colour.
This time I choose balerinas instead of high heels. Do you like it?
Hugs and kisses,
BC













Jeans: Mango
Shirt: Mohito
Sweater: Zara
Watch: Stradivarius
Balerinas: Kazar
Bag: no name


5 komentarzy:

  1. Piękna koszula :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula ! Masz nową fryzurę, czy tylko inaczej wygląda na zdjęciach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu mocniej niż zwykle wycieniowałam włosy i zrobiłam jaśniejsze refleksy:)

      Usuń
  3. świetna koszula, bardzo podoba mi się ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, a buciki są cudne :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń