4.11.12

I follow you.

Kolejne połączenie dziewczęcej sukienki z moimi ukochanymi Bikerkami i czarną ramoneską. Wiem, że niektórym połączenie letniej sukienki z grubym swetrem czy z ciężkimi butami kompletnie nie przypadnie do gustu, ale dla mnie to właśnie miksowanie fasonów, faktur, czy kolorów pozornie do siebie nie pasujących sprawia ogromną frajdę. Dlatego równie dużo w mojej szafie znajdziecie słodkich dziewczęcych sukienek, co męskich zegarków na grubej bransolecie czy marynarek o przedłużonym fasonie typu boyfriend:)
Mam nadzieję, że wypoczęliście w ten weekend i złapaliście oddech przed nadchodzącym tygodniem:)
Ściskam Was mocno!
Besos,
BC
***
Another combination of girly dress, my lovely Biker Boots and black suede jacket. I think that kind of match is a perfect one, because the balance between the sweet little dress and heavy, dark boots is so amazing! 
I hope that you spend a wonderful weekend, and you have a lot of positive energy for the next week!
Hugs and kisses,
BC












Dress: Sh
Jacket: Zara
Bag, watch: River Island
Belt, ring: H&M
Boots: Mango
Bracelets: Stradivarius

5 komentarzy:

  1. A mi właśnie bardzo się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka, uwielbiam takie zestawienia jak to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw!:)
    Zapraszam do mnie http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. i tym oto sposobem, pomimo listopadowej pogody za oknem nie trzeba chować letnich sukienek na dno szafy! :)
    jak zwykle piękna! :*
    /Martyna

    OdpowiedzUsuń