12.10.12

dark paradise.

Dwie z nowości przedstawiam Wam w dzisiejszym outficie.
Biker Boots ,,chodziły" za mną już w tamtym roku, ale dopiero tej jesieni zawitały do mojej szafy. Długo szukałam pary tych ,,idealnych". Początkowo bardzo chciałam egzemplarz mocno rockowy, nabijany ćwiekami, obowiązkowo w kolorze głębokiej czerni. Jednak kiedy zobaczyłam te Bikerki na stronie Mango wiedziałam, że to te i żadne inne bedą miały miejsce w mojej garderobie. Zaznaczam, że kocham je miłością absolutną i mam ochotę nosić do wszystkiego, więc pewnie będziecie je oglądać w wielu moich jesienno-zimowych stylizacjach. Dzisiejsze zestawienie to typowy casual i połączenie tych motocyklowych butów z bardzo klasycznymi elementami: szare rurki, czarna ramoneska i tylko kapelusz i rozpuszczone włosy nadają całości dziewczęcego wdzięku. Niesamowicie inspirujące są dla mnie połączenia tych ciężkich butów ze zwiewnymi sukienkami- tak na przekór i żeby czasem nie wkradła się nuda, ale to już w jakimś kolejnym październikowym wpisie:)
Ściskam Was mocno,
besos,
BC
***
Biker Boots had already crossing my mind last year. But this season I found my perfect ones! When I saw them on Mango website I knew they will be mine soon;) I find them preety ideal, so don't be surprised, because I plan to mixed it with manyyy outfits:)
Today is simple: my bikers with grey skinny jeans and black jacket, and only hat and my long hair seem to be elements real femenine. I hope you like it!
Hugs and kisses,
BC










Blouse: Bershka
Jacket: Zara
Biker Boots: Mango
Watch, bracelet: Stradivarius
Necklace: H&M
Pants, hat: Pull and Bear
Bag: River Island

6 komentarzy:

  1. Swietny zestaw!Jaki masz rozmiar tej kurteczki? swietnie na Tobie lezy!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :) kapelusz rewelacyjny :)
    jeśli masz czas, wpadnij też do mnie, to narazie początki, ale miło byłoby gdybyś oceniła :) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kapelusz mega kurczę sama musze sobie sprawić identyczny ;) biker boots są najlepsze bez żadnych dupereli, napewno ci posłużą długo
    pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń